sobota, 1 września 2012

Sailor Girl *.*

Sukienka, którą mam na sobie na tych zdjęciach jest zdecydowanie moją ulubioną ! Nie zastanawiałam się nad nią długo, pokochałam ją od pierwszego razu kiedy ją zobaczyłam. Niestety cena była dla mnie mało osiągalna - 250 zł plus wysyłka... Tylko raz w zasadzie zaszalałam i kupiłam sukienkę za ponad 200 zł. Najpierw udałam się na Roc'n'Ink Tattoo Convention z myślą, że uda mi się ją tam kupić. Dorwałam ją w wersji swing za 59 euro. Przez chwilę się zastanawiałam ale musiałabym ją skracać, więc nie mialaby tego dołu z tasiemkami... Rozmyśliłam się ale dzięki temu kupiłam inną na którą też długo polowałam :)
Później miałam nadzieję kupić ją w Anglii - i tak by się stało ponieważ tam ją spotkałam, gdyby nie to, że udało mi się ją kupić wcześniej ! : ) Kupiłam ją na ebay za 200 zł z darmową wysyłką ;)
Sukienke baaardzo polecam. Tak jak nie wiele modeli z Hell Bunny jest uszyta z bardzo sztywnego materiału dzięki czemu pięknie się układa i nie potrzeba do niej halki. Materiał jest boskiej jakości, i warto trochę wydać jeśli kogoś stać. Sukienka jest też w wersji granatowej, czerwonej, a teraz nawet białej i miętowej :) Na allegro można kupić podróbki za 150 zł ale cena podobna a nie wiadomo czy jakość też za tym idzie...
Kwiatek do włosów kupiony w New Yorkerze na wyprzedaży tego lata za 3,85, rzuciłam się na nie jak za komuny na mięso i kupiłam od razu 3 w różnych kolorach :D No i moje ulubione bardzo wygodne koturny Iron Fist "Dont Hold Your Breath" *.*








*Sukienka:
Marka:  Hell Bunny
Cena: 200 zł
*Buty:
Marka: Iron Fist model "Dont Hold Your Breath"
Cena: 200-300 zł patrz w www.rockmetalshop.pl i na e bay
*Kwiatek
Marka: New Yorker
Cena: 3,85

I jeszcze na koniec zdjęcie butków :)   TA DAAM !
Autorką wszystkich zdjęć z tej sesji jest : Katarzyna Mopka Balcerzak ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz