sobota, 1 września 2012

Alternatywne Marine

*Tutaj niestety w o rozmiar za dużej sukience ale sprowadzałam ją z Anglii, droga była przesyłka bo 1/3 samej sukienki więc wymiana na mniejszy rozmiar to byłaby za duża zabawa, musiałam też bardzo ostro ją skracać. Sukienka jest w groszki, kotwice, jaskółki, wisienki : ) Góra oczywiście w pin upowym klimacie, wiązana na karku, dół rozkloszowany.Do sukienki zdecydowałam się na jedne z moich ulubionych butów Iron Fista, w czołówce moich ulubionych butów są 3 pary koturn :P A to właśnie jedne z nich - model *goldstar*. Koturny są bardzo efektowne i w miare wygodne, niestety bardzo cieżko się je zakłada. S bardzo stabilne i noga fajnie w nich wygląda. Bardzo pasują moim zdaniem do kabaretek, na które sobie pozwoliłam. Do tego czarny kwiatek do włosów z H&M. Na pewno będzie to mój strój na jakąś konwencję : )
Zapomniałabym jeszcze o moich fenomenalnych plugach !
Jestem z nich bardzo zadowolona, niestety ich nie nosze na co dzień bo były bardzo kosztowne. Kosztowały 25 euro na niemieckiej konwencji tatuażu Rock'n'ink. Ale ten festiwal jest raz do oku a ja ciężko pracowałam aby sobei na tej konwencji kupić fajne unikatowe rzeczy. Plugi są w kolorze mniej/więcej miętowym, z kotwicami i groszkami. Są prze urocze ! Poza tym na konwencji wzbogadziłam się o kosmetyczkę marki Rock Steady w karciane wzory, spinke trupią łapkę, torebkę LIAUOR BRAND, torebkę TO FAST BRAND, sukienkę od Criminal Damage - Hawaiian oraz hibiskus do włosów : ) wszystkie te rzeczy z czasem będzie mozna tu zobaczyć : )
Ogólnie z jakości wszystkich rzeczy, których użyłam do tej stylizacji jestem bardzo zadowolona, tylko kabaretki się popruły ;)
Więc kupujcie, nie bójcie się, bo raz się żyje ! :)














*Sukienka
marka: Hell Bunny
cena: ok 160 zł
*Buty
marka: Iron Fist
cena: ok 500 zł
*Kabaretki
market
*Kwiat do włosów
marka: H&M
cena: 6,90 lub 9,90

foto: Katarzyna Mopka Balcerzak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz