niedziela, 16 września 2012

Marynarsko

Marynarska sukienka marki Atmosphere w czerwono białe paseczki. Kieszenie i kołnierz w pin upowym klimacie. Sukienka wiązana na karku, zapinana na zamek wzdłuż pleców.
Sukienkę kupiłam na szafa.pl za 60 zł, jest na mnie o dwa rozmiary za duża, ale na razie nie będę jej zwężać, może uda mi sie kupić w mniejszym rozmiarze, musiałam ją też skrócić do kolan. Do sukienki mam niebieską halkę dwu warstwową. Halkę kupiłam w lumpeksie za 5 zł. Świetna inwestycja bo porządna halka to koszt ok 100 zł. Do sukienki założyłam buty marki Iron Fist, model "Here I Lie Shark". Mam też taki portfel a ostatnio nabyłam baletki bo jestem maniaczką tej grafiki.A takie rzeczy na ebay można dostać o połowę taniej niż w polsce.  Do tego kwiatek z wyprzedaży za 3,75 - New Yorker.Wisiorek z wisienkami kupiony szafa.pl za 3,50:)  W sumie to tyle, tym razem skromna stylizacja, ale dzięki temu mogę ją nosić na co dzień : )
Ostatnio udało mi się tą sukienkę w wersji żółtej kupić na allegro za 2 zł ;)








*Sukienka
marka: Atmosphere
cena: 60 zł szafa.pl
*Buty
marka: Iron Fist
cena: 160 zł ebay
*Wisiorek
marka: ?
cena:  3,50 zł szafa.pl
*Pasek
marka: Wszystko za 2,90
cena: 2,90 zł
*Kwiat
marka: New Yorker
cena: 3,75
*Halka
marka: ?
cena: 5 zł sh

Autorka zdjęć : Katarzyna Mopka Balcerzak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz