środa, 18 lipca 2012

Retro Bike

Ta sukienka jest na prawdę śliczna a uroku dodaje jej cena - 25 zł na szafa.pl 

Jednak nie mam chyba aż takiego problemu z żadną moja sukienką. Nie mogę do niej dobrać butów, torebki, dodatków -  totalnie. Zwykle zakładam ją na szybkie wyjście do sklepu, do szkoły, z psem bo jest lekka mega wygodna i łatwo się ją zakłada. W zasadzie jest teraz niedzielne popołudnie, kiedy jestem już po sprzątaniu kuchni, robieniu śniadania, zakupach i spacerku z Dyniusią i siedzę przed laptopem właśnie w tej sukience. Stylizacja ta nie podlega kompletnie na co dzień jeśli chodzi o zestawienie z butami itd. Zwykle pokazuję takie zestawy ciuchów, w których poza butami na obcasie można mnie zobaczyć na co dzień. Tu niestety stylizacja do zdjęcia - pantofelki na obcasie z H&M, pończochy, toczek - słomkowy kapelusz - przeuroczy, kupiony na wyprzedaży H&M, jednak na co dzień się kompletnie nie nadaje, i moje ulubione okularki kocie oczy z allegro co to mi się przedwczoraj zepsuły : ( Nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem kupiłam sobiewczoraj dwie pary nowych a i z diamencikami :D 

A i jeszcze taka ciekawostka co mi się przypomniała, po kupieniu butów i oderwaniu metki, kilku tygodniach ich stania pod ścianą bo były kupione w okresie zimowym zauważyłam, że... jedne but to 36 drugi 37 :P 








*Sukienka 
marka: nie potrafię przeczytać z metki :P 
cena: 25 zł szafa.pl 
*Buty
marka: H&M
cena: 30 zł 
*Toczek 
marka: H&M 
cena: 15 zł 
*Pończochy 
marka: Hipermarket 
cena: 5 zł 

Na koniec jeszcze fotka butów : ) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz