poniedziałek, 9 lipca 2012

Muffinki

Sukienka marki Death Kitty we wzór muffinek i serduszek. Pięknie się układa dzięki warstwie tiulu pod halką. Jest solidnie wykonana z dobrego materiału, ma mocny solidny zamek więc nie ma problemow z zapieciem: ) Wiązana jest na karku i w pasie. Na aukcji kolor był żółty a sukienka doszła różowa, ale nie jest to dla mnie problem bo oba te kolory są urocze. Jednak dla tych którym zależy na odpowiednim kolorze radzę dogadać się ze sprzedawacą. Ja sukienkę kupiłam za 160 zł na Ebay.
Butów z tej stylizacji niestety nie widać. W każdym razie to czółenka na obcasie medium marki Iron Fist model Oh No
Kwiatek w kolorze miętowym marki H&M, polecam kwiatki bardzo dobrze trzymają włosy, nie trzeba niczym podpinać i mają boskie kolory.



*Sukienka
marka: Death Kitty
cena: 160 zł Ebay
*Kwitek
marka: H&M
cena: 6,90
*Buty
marka: Iron Fist Oh No
cena: ok 160 zł - sprawdź www.rockmetalshop.pl

Autorką zdjęć jest Katarzyna Mopka Balcerzak : )

Zdjęcie butów :

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. M : ) ale zależy od typu ciuchów jestem dość niska i mam wąskie ramiona, koszulki noszę s a gorsetowe rzeczy czasem nawet s, myślę że u każdej dziewczyny rozmiarówka się zmeinia w zależności od rzeczy : )

      Usuń