środa, 4 lipca 2012

Pink Piknik

Długo mnie tu nie było ale nadchodzę z letnimi stylizacjami. Możecie je oglądać dzięki Katarzynie Mopce Balcerzak (fotograf) której efekty pracy możecie zobaczyć niżej : )
Ja oczywiście nic nie schudłam i nic się nie zmieniła, nawet nie mam nowych tattoosów o dziwo. Jedyne co pozbyłam się tych paskudnych rozpychaczy i mam już piękne tunele : )
Niedługo pojawią się letnie zmiany ;) Na razie niech pozostaną tajemnicą co by nie zapeszać...

Tym razem do moich stylizacji dochodzą cudne dodatki zdobyte w UK. Primark uważam za podbity !
Mimo iż nie było za bardzo rzeczy w moim klimacie i przywiozłam raptem 5 - 10 ciuchów, zaliczyłam boskie sklepy alternatywne, obłowiłam się w 3 kiecki tym jedną z Living Dead Souls oraz torebkę z muerte kotem:)




W primarku natomiast zgłupiałam na tle dodatków. Kupiłam 3 zegarki 2 pary butów 2 torebki wisiorki pierścionki i... 5 par okularów mimo że nie lubię tego typu gadżetów na sobie... ale lubie je mieć :D Podziękowania też dla mojego mężczyzny który dał rade towarzyszyć mi na zakupach, nie miał wyjścia, był moim jedynym towarzyszem przez 5 dni w primarku :D Zapraszam wiec do obejrzenia stylizacji

*sukienka:
marka : Hell Bunny
cena: 169 zł - prezent pod choinkę od chłopaka
*buty
marka Iron Fist - Mombassa
cena : ok 169 zł
*kwiatek hibiskus
marka xxx
cena: 3 euro pamiątka z niemieckiej konwencji

Rower należy do Kasi, a koszyk piknikowy dostałam od rodziców na dzień dziecka - idealny i wymarzony prezent !

Autorką zdjęć jest oczywiście Katarzyna Mopka Balcerzak : )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz