piątek, 6 lipca 2012

Floral part 1

Na początku nie podobały mi się sukienki w kwiaty, wydawały mi się mało oryginalne. Z czasem jednak pomyślałam sobie że to mogłaby być fajna lekka stylizacja na letnie dni, ja np jak jest ciepło nie lubię ubierać się w ciemne kolory i ciężko strawne motywy :P
Pierwsza sukienkę która chciałabym zaprezentować w wersji floral jako moją propozycje letniej stylizacji jest sukienka w różowe kwiaty marki F&F czyli z sieci tesco : ) Sukienkę kupiłam za 19 zł na allegro
Z sesji jestem ogolnie bardzo zadowolona, wyszłam chyba ładniej niż w rzeczywistości : ) A to już zasługa fotografa - Katarzyna Mopka Balcerzak : )
Ten przepiękny koszyk, który mam w ręce to koszyk wiklinowy marki Atmosphere : ) Kupiłam go na wypadzie do UK w Primarku. Pierwszego dnia zakupowego szaleństwa popatrzyłam na niego i obeszłam się smakiem bo kosztował 15 funtów. Nawet nie wiecie, jaka była moja radość gdy następnego dnia był na przecenie za 5 funtów i to w liczbie ostatnich 3 sztuk ! Zabrałam go do kasy bez chwili wątpliwości. Ma pomarańczową podszewkę, oraz długi pasek w kolorze rączki ale niestety dla mnie za długi : )
Buty marki Iron Fist bardzo tanio kupione 60 zł - idealne do letnich stylizacji ! 






*sukienka
- marka : F&F Tesco
-cena: 19 zł
*kwiatek
marka : H&M
cena : 6,90
*Koszyk (kwiat jest fabrycznie przyklejony w środku pomarańczowy materiał i pasek na ramie w kolorze rączek)
marka : Atmosphere
cena : 5 funtów : ) czyli ok 35 zł
*Buty
marka : Iron Fist
cena : ok 160 - 200 zł do nabycia na ebay

zdjęcie buciszów :






Autorką zdjęć jest Katarzyna Mopka Balcerzak : )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz