niedziela, 15 lipca 2012

Some kind of Vintage : )

Tym razem chciałabym zaprezentować stylizację, z której osobiście jestem bardzo dumna. Była bardzo spontaniczna, ponieważ miałam już gotowy materiał do sesji od dawna, ale gdy fotograf (Katarzyna Mopka Balcerzak) poinformowała mnie smsem, że przyjedzie na roweże obie uznałyśmy, że to może być fajny element zdjęć : ) Uważam jak zwykle, że efekt zniszczył wiater w moich włosach :D Ale cóż coś musiało nie wyjść tak jak chciałam, żeby było śmiesznie : )
Sukienkę kupiłam za 30 zł na szafa.pl uroku dodał jej pasek ze sklepu - absolutnie wszystko za 2,90. Sukienkę unosi masywna halka kupiona w lumpeksie za 5 zł. Do tego żółte okulary za 1 funta z Primarku, żółty kwiat z wyprzedaży H&M'owej oraz najdroższy element stylizacji - kuferek ze sznurka marki Atmosphere kupiony w Primarku za 7 funtów. Z początku zabrałam go do kosza, ale przy obliczaniu ile wydam chciałam go odłożyć ponieważ było dużo tańszych rzeczy, chłopak mnie przekonał abym go kupiła bo jest śliczny - i chwała mu za to bo już na angielskich ulicach dziewczyny mówiły mi, że jest fajny: )
Jako buty z początku miały być pantofelki typowo w klimacie pin up, ale zdecydowałam się na przewygodne nie wysokie koturny w drobna krateczke ze sznurka. Niby kratki nie powinno się łączyć z groszkami, ale kto nie ryzykuje ten nie zyskuje ! Przy sesjach można spokojnie trochę powariować chociaż na co dzień też tak noszę : )





* Sukienka
marka: brak
cena: 30 zł szafa.pl
* Koturny
marka: brak
cena: wymiana szafa.pl
* Torebka
marka: Atmosphere
cena: 7 funtów primark
*Okulary
marka: Primark
cena: 1 funt Primark
* Kwiatek
marka: H&M
cena: 5 zł wyprzedaż
*Pasek
marka: ?
cena: 2.90 absolutnie wszystko za 2.90

autorką zdjęć jest Katarzyna Mopka Balcerzak : )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz