czwartek, 26 kwietnia 2012

rocka-panterka !

Jak wiele z dziewczyn, które kochają klimat pin up, rockabilly i vintage jestem w posiadaniu chyba najbardziej pożądanej sukienki z pin upowej kolekcji H&M.
Pamiętam, że gdy ta kolekcja weszła, je jeszcze nie chodziłam po takich sklepach i byłam pod wielkim wrażeniem H&Mu. Wtedy to wyszła seria kelnerek i sukienek, które na długie lata weszły do łask i są poszukiwane prze dziewczyny w klimacie. Ja sama zachorowałam na miłość kelnerkową, chociaż jak każda z Was, która pewnie taką kelnerkę ma wie, że są one bardzo krótkie i nadają się jedynie do wysokiego stanu lub do wiązania w pasie. Dla mnie jest to nie komfortowe i na razie nie chodzę w moich kelnerkach, ale uparcie na nie polowałam a uzbierałam w pocie czoła piękną kolekcję ponad 10! : ) Ciężej jednak jest zdobyć H&Mowe sukienki z tej kolekcji, których ceny zaczynają się na zagranicznych aukcjach od 100 zł ! Pewnie nawet nie wiem o istnieniu jakiegoś modelu, udało mi się zdobyć ten panterkowy na allegro za 55 zł do ostrych przeróbek. Zdobyłam też w kratkę, palmy i czarną w groszki, o czerwonej w grochy niestety nadal marzę i chętnie odkupię : )
Po długim kombinowaniu jak dobrze sukienkę przerobić mogłam ją wreszcie założyć do zdjęć, do kompletu oczywiście Iron Fistowe buty, które chociaż bogate w cekiny myślę, że dają tutaj radę : )



*Sukienka
marka: H&M
cena: 55 zł allegro
*Buty
marka: Iron Fist "Digi Skull"
cena: od 150 do 300
*Pończochy
marka: Hipermarket
cena: 5zł
*Podwiąska
marka: gratis z szafa.pl
cena:x

Efekt zdjęć zniszczyły moje dodatkowe kilogramy, ale teraz jest to moja motywacja aby na kolejnych sesjach tego błędu nie popełnić ! : )

Autorką zdjęć jest Katarzyna Mopka Balcerzak <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz