piątek, 27 kwietnia 2012

Hawai

Tak jak już pisałam, kolejna odsłona klimatów Hawajskich.
Tym razem sukienka marki H&M kupiona na Allegro.pl za 16 zł :-) Takie zakupy lubię najbardziej !
Trochę przeróbek i jest rewelacyjna, zabrakło tylko paska bo o czymś trzeba zapomnieć !
Do sukienki oczywiście mój ulubiony koszyk, i mimo że mam 30 a może 40 a może 50 torebek z tym koszykiem chodzę najczęściej. Na zakupy na pocztę zawsze daje radę, był tani a jest pojemny i wygodny : ) A już do stylizacji Hawajskiej jest obowiązkowy  ! Z butami był mały problem bo mam piękne różowe Iron Fisty, które praktycznie były kupione do tej kiecki, ale już przy przygotowywaniu walizki do sesji zauważyłam że te frankensztajny Iron Fistowe mają idealnie takie same kolory jak sukienka i musiałam je wykorzystać : )






*Sukienka
marka: H&M
cena: 16 zł allegro.pl
*Buty
marka: Iron Fist "Frankattack"
cena: od 200 zł
*Okular
marka: Allegro.pl
cena: 5 zł
*Koszyk
marka: Najtaniej na świecie
cena: 6zł

Autorką zdjeć jest Katarzyna Mopka Balcerzak

1 komentarz: