czwartek, 26 kwietnia 2012

Love Hawai

Nadszedł ten wielce dla mnie oczekiwany czas  !
Mogę w końcu pokazać się w mojej ukochanej sukience z Hell Bunny :)
Sukienkę raz, że kupiłam za dużą, sprowadzałam ją z zagranicy miesiąc później była w PL w podobnej cenie, to przyszła za duża i długa aż do kostek. Wiem, że jej urokiem jest klasyczny swing style i powinna być za kolano, ale niestety przy mojej sylwetce nie odniosło to sukcesu. Sukienka najpierw była skracana za kolano później do kolana, a i jeszcze trzeba było przerobić ramiączka co do pewnej części tylko są z tego samego materiału co sukienka, później są to satynowe wstążki, które w obawie przed rozplątaniem w trakcie noszenia trzeba było wzmocnić haftkami zapinanymi na karku. Nic jeszcze nie zrobiłam z głębokim dekoltem, trzeba będzie chyba zainwestować w same silikonowe miseczki bez stanika, przy tej sesji niestety nie było warunków na godzinne przebieranki więc tego elementu nie dopatrzyłam. Jednak z pewnością sukienka pojawi się jeszcze w jakiejś stylizacji bo styl Hawajski jest moim ukochanym zaraz po marynarskim,

Zapraszam do zobaczenia efektów:











 *Sukienka
marka: Hell Bunny
cena: 169 zł
*Pasek
marka: allegro.pl
cena: 15 zł
*Koszyk
marka: Najtaniej na świecie
cena: 6 zł
*Okulary
marka: Allegro.pl
cena: 6 zł
*Wisiorek z kotwicą
marka: szafa.pl
cena: 5zł
*Buty
marka: Iron Fist "Zombietini "
cena: od 150 do 300 zł

Autorką zdjęć jest Katarzyna Mopka Balcerzak !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz